onsdag 7 januari 2009

Ikväll..

.. Ska vi DANSA

Ivan kan ju men hur ska det gå för Tim??

12 kommentarer:

Anonym sa...

dansa ikväll???

fröken svår sa...

sjalen är din Tim!! 300 pix!(finns även med blåa knappar...:-)) Liz
vikväll kör vi raggsockardansen på bissan (några moves behövs efter en trerättare på helfwetet :-))

Giantgood Soundsystem! sa...

Dans i kulturhuset..

En sån sjal vill jag ha framöver.
Hur är dansen, vad är bissan? haha.

fröken svår sa...

självklart! kul! haha, raggsockardansen är helt valfri moves på parkettgolv till valfri vinylskiva..:D
liz var lite intern när hon skrev det där vilket bara är roligt.. vi bor i samma trapphus, jag, liz och en annan kompis, erika, som ligger på bissmarksgatan(=bissan):)
hoppas er dans gick bra!
/s

Giantgood Soundsystem! sa...

Aha, Cool. Då är vi ju nästan, nästan grannar. men bara nästan.
gammal gubbfan som man är så är man lite öm i kroppen idag..

Anonym sa...

Här snubblade jag in och ser att den ena bloggägaren tillika häften i duon Giantgood Soundsystem kallar sig Timpanini. Jag måste bara få fråga, eftersom ajg för säkert 2-3 år sedan hörde en engelsk version av Mange Schmidts låt Glassigt, av någon jag vill minnias kallade sig just Timpanini; finns det två Timpanini? Har det ett samband? Eller är det bara en ren slump?


Ber om ursäkt för rörigheten på frågan.

Anonym sa...

detta är samma timpanini som gjorde ice cream!!!

Giantgood Soundsystem! sa...

Karlsson>> it´s me, the one and only Timpanini hehe. Jag och andy pop spenderade en timme i studion slutet av somarn 06 och spelade in ice cream.

Anonym sa...

Nehej, det är så?
Det var fräckt! Jag hörde låten på p3 en gång och försökte förgäves hitta den på internet, men jag lyckades inte hitta den. Tänkte att det mest berodde på mina bristande internetkunskaper.

Om man skulle vilja höra ice cream igen, finns det möjligheter till det?

fröken svår sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
fröken svår sa...

goda grannar kan man aldrig få för mycket av!
karlsson, jag kom ihåg när du skulle försöka förklara för mig om ice cream.världen är liten, det låter gaggigt och medelålders (kanske passar en "gammal gubbfan som är öm i kroppen" som tim) att säga det, men det är den.
/sof

Giantgood Soundsystem! sa...

Hahaha ja, det är den verkligen. Man får säga så. världen är verkligen liten.
Karlsson>> www.myspace.com/timpanini .. där finns den. vet inte om man kan tänka där fortfarande. enjoy en pissdålig o gammal dänga haha.