lördag 25 oktober 2008

Halloweeeeeeen!

ait, först o främst. vi var o lirade på tretton idag och det var jävlit kul!
Så tack tretton för det.

Vi ska på halloweenfest snart och Ivan kom hem till mig och överaskade rejält med sin halloween-outfit.
Film och foto, check it out...



r

Ivan är så klockren. Jag har ingen fantasi eller tid så jag slängde på mig mina shutter-shades (som jag råkade beställade i dam-modellen..) och går som Kanye West.

Eller kanske "kanyl väst" det är ju trots allt heroinfest HAHAHAHAHAhaahahhaah..

peace out, nu ska vi på ferre!

4 kommentarer:

Tretton sa...

Weei wei wei wawa va najs de va å jobba igår!!! De brukar va bra men igår förgyllde ni verkligen!!!!!! keep it up!!!! peazzz o puzzzzz /Frida

Giantgood Soundsystem! sa...

Tack så mycket Frida! Du vet att vi gärna lirar hos Er igen!

Sara sa...

hahaha heroinfest, kanylväst ni är för lustiga :)

Anonym sa...

hälsa din vän att shehasmicrosoft gillar!